sunnuntai 28. syyskuuta 2014

P*skarteluhaaste #247-Luonnos

P*skiksen tämän viikkoonen haaste oli luannos. Luannokset on kyllä mun miälestä kivoja. Mullon suurin ongelma korttienki teos se asettelu. Ku ei ne taharo aina (koskaa) asettua niinku mä haluaasin, komiasti. Tämä tyä ei kylläkää oo kortti, vaan kansio. Oikiastansa niiton kakski, samalla luannoksella toteutettu, mutta toinen näkyy kuvis paremmi ku toinen. 



Hoitotäti on pyytäny (ainaki sata kertaa) jotta tuaasin meirän keskimmääsille kakaroolle kasvunkansiot. Moon sen aina unohtanu, mutta sitte mä löyrin nämä roskiksesta pelastetut ruskiat kansiot ja aattelin, jotta nuastahan mä ne teenki. Sitte mä taas unohrin asian ja ku siitä taas mua loppuviikosta muistutettihi, niin maattelin, jotta on se ny jäsys, jos emmä saa niitä teheryksi! Periantaina käymmä pikaasesti Paperinauhas ja hampsteroon siältä muutaman paperin. Värittelin aiheesehen sopivasti Lilyn poijjan ja flikan ja leimaalin viälä Papermanian leimoolla nimet kansion selekihi. Näihin pitääs ny sopia usieeki taireteos.


4 kommenttia:

  1. Ihanat paperit, niin herkulliset värit!

    VastaaPoista
  2. Näistähän tuli namit!! :) Ihanaa, että tulet sinne kurssille, tuskin maltan odottaa :D

    VastaaPoista
  3. Ihan äimän käkenä katselin sivun ylhäältä alas asti! On korttia, leipomusta, kaiverrusta, vaatetta jasitten vielä kansiotkin! Huhhhuh! Oletpas oikea kättentaitojen mestari.

    VastaaPoista

Kiva ku kävit ja viälä kivee jos jätät puukstaavis! :)
Kiitos kommentiista!